The Online Promotion Campaign of “Mărțișor” or “Little March” aims to promote the tangible and intangible tourism potential attached to the traditions and customs specific for Moldova, such as the Celebration from the 1st day of March – Mărțișor. On the occasion of one of Moldova’s secular traditions which the end of winter and spring’s arrival, ANTRIM came with the initiative to remind and create an increase in awareness about the value of traditions in the identity of the community, to provide continuity to this cultural practice by transposing the visual content to the online medium and the acquainting of potential international tourists with the tradition of Mărțișor.
Campania online de promovare “Mărțișor” urmărește obiectivul de promovare a potențialului turistic material și imaterial prin prisma tradițiilor și a obiceiurilor din Moldova, precum e Sărbătoarea din prima zi a lunii Martie – Mărțișor. Cu ocazia acestei tradiții seculare care prevestește sosirea primăverii și care este caracteristică poporului moldav, ANTRIM a venit cu inițiativa de a reaminti despre valoarea tradițiilor în indentitatea comunității, de a oferi o continuitate acestei practici culturale prin transpunerea în mediul online a conținutului vizual și de a-i familiariza pe cei necunoscători, cei de peste hotare cu privire la tradiția de Mărțișor.
Membrilor ANTRIM le-a fost comunicat planul de postări pe Social Media cu textele asociate, cu scopul vizării distincte a pieței locale și a celei internaționale (diaspora și turiști potențiali internaționali) și ulterior conținutul a fost publicat în atenția publicului larg cu îndemnarea de fi a distribuit în continuare.