USAID contribuie la extinderea oportunităților de competitivitate pentru companiile din Republica Moldova și vine în a susține dezvoltarea acestora și creșterea economică durabilă.
Proiectul de Competitivitate și Reziliență Rurală lansează cea de-a doua etapă a proiectului BRIDGE, activitate de grant pentru domeniul turismului și celui vitivinicol, cu durata de 10 luni.
Scopul Programului „BRIDGE to Global Markets” este de a contribui în ansamblu la creșterea competitivității companiilor din industria vitivinicolă și cea turistică atât pe piața locală, cât și pe cea internațională prin dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor și crearea de oportunități de export în industria vinului și a turismului.
Proiectul Bridge va avea acoperire pentru aproximativ 80 de companii, și va include întreprinderile înregistrate oficial și care operează în Republica Moldova din industria vitivinicolă și cea turistică care acționează în conformitate cu reglementarea programului aprobat de Proiectul de Competitivitate și Reziliență Rurală.
Implementarea Programului Bridge pentru sectorul turismului și vitivinicol este facilitată de către Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern.
Despre program:
Programul Bridge oferă rambursare de până la 1500 $ din costurile de participare pentru companiile din următoarele industrii:
*Sau afaceri în alte domenii, dar care demonstrează utilitatea participării la evenimente internaționale în vederea preluării soluțiilor de inovație, de integrare a noilor tehnologii și de aplicare a principiilor economiei circulare.
Companiile vor fi rambursate cu până la 1 500 $ pentru participare la următoarele evenimente și oportunități internaționale:
În cadrul programului BRIDGE, costurile de participare eligibile sunt următoarele:
Programul este realizat de Proiectul Tehnologiile Viitorului, proiectul USAID Competitivitate și Reziliență Rurală, cu susținerea Agenției de Investiții din Moldova, USAID, Guvernul Suediei.
Mai multe detalii găsiți aici.