ANTRIM Tourism Intelligence Journal nr. 1 (04.11.2021) - Instrumentele digitale cheie pe care turiștii le folosesc pentru a cerceta și rezerva oferta turistică și cele mai bune practici pentru profilurile online

Despre ANTRIM Tourism Intelligence Journals (Evenimente-Jurnale Informative)

În fața incertitudinii, datele statistice utilizate în cercetarea pieței, dezvoltarea produselor, strategia de PR și marketing permit operatorilor de turism să ia decizii raționale, știind că se bazează mai degrabă pe date și fapte decât pe simple presupuneri. Ca urmare, o mai bună planificare și execuție se datorează analizei datelor și aplicării cunoștințelor obținute la modul practic, prin instrumente și practici actuale.

Actualmente, din cauza că anii 2020 și 2021 au înregistrat indicatori de performanță ieșiți din tipar, operatorii din turism trebuie să acorde importanță sentimentelor de călătorie/factorilor de decizie ale călătorilor internaționali. Aceasta permite anticiparea evoluției pieței, profilului călătorilor și modului în care aceștia fac rezervări. Modul în care se vor interpreta datele, statisticile, cererile consumatorului trebuie luat în considerare în acțiunile de marketing, care se desfășoară preponderent online.

Prin urmare, ANTRIM a lansat o serie de Evenimente-Jurnale Informative (engl: ANTRIM Tourism Intelligence Journals) în cadrul cărora se vor aborda diverse tendințe, statistici și instrumente relevante in domeniul marketingului în turism.

ANTRIM Tourism Intelligence Journal nr. 1 (04.11.2021) & Consultantul Audrey Scott

În data de 4 noiembrie, 2021, în cadrul ANTRIM Tourism Intelligence Journal nr.1 au fost comunicate ultimele tendințe de marketing și digitalizare în turismul (post) Covid. De asemenea, Audrey Scott a familiarizat publicul cu instrumentele cheie pe care turiștii le folosesc pentru a cerceta și rezerva produsul turistic și a comunicat importanța profilurilor digitale și a diferitelor roluri ale site-urilor web, rețelelor sociale, TripAdvisor / Google Maps, agențiilor de turism online (OTA-uri) în activitatea de marketing.

Audrey Scott deține experiență în setarea strategiilor de turism și marketing cu o vastă experiență în marketing digital, dezvoltare de produse și sustenabilitate. În calitate de co-fondatoare a companiei Uncornered Market, a colaborat de 10 ani+ cu destinații, companii de turism și ONG-uri pentru a crea și comercializa experiențe de călătorie de aventură, culturale și durabile. Expertiza pe care o posedă Audrey în calitate de consultant, autoare și speaker i-a permis să acceseze peste 100 țări de pe toate continentele. Este considerată o expertă în domeniul turismului durabil și al marketingului, a vorbit la conferințe internaționale, inclusiv la ITB Berlin, WTM, WTTC, UNWTO, ATWS și TEDx.

În urma completării chestionarelor de participare, trainerul a evaluat prezența celor înregistrați în mediul online (website, rețele de socializare, agenții online de turism, Google Maps, TripAdvisor) și a oferit sfaturi privind bunele practici pentru profilurile online pentru ca cei interesați, să contribuie la vânzarea eficientă a ofertei turistice.

Cei 71 de reprezentanți ai industriei turismului din Moldova înregistrați au avut ocazia să cunoască particularitățile agențiilor de turism online (OTA-uri) – atât pentru unitățile de cazare cât și pentru experiențe turistice/tururi și Google Maps/TripAdvisor pentru a vinde eficient oferta turistică.

La finalul evenimentului, s-a comunicat despre posibilitatea unică ce va fi oferită celor 15 participanți, de a primi consultanță din partea expertului Audrey Scott pentru 2-3 profiluri și / sau site-ul web a companiei. Această activitate se va desfășura în săptămâna ulterioară Jurnalului Informativ nr.1.

Următorul Jurnal Informativ – ANTRIM Tourism Intelligence Journal nr. 2 se va desfășura în luna decembrie și oferi ocazia participanților de a învăța setarea și îndeplinirea obiectivelor de marketing ale site-ului cu ajutorul celui mai profitabil canal de promovare – canalul SEO și va oferi instruire cu privire la cele mai importante sarcini SEO tehnice.

Această activitate este implementată de către Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova cu suportul Activității de susținere a Competitivității în Industria Uşoară şi cea a Turismului (USAID, EDGE).