Euromonitor International despre călătorii și turism în contextul COVID-19

Euromonitor este un furnizor lider în cercetări de piață strategice pentru diverse industrii și economii, tipologii de consumatori, inclusiv industria turismului, cercetările și analizele de piață fiind utilizate la scară largă de către afaceri, consultanți și mediul academic. Cel mai recent raport care vizează impactul global al pandemiei generate de infecția COVID-19 asupra industriei turismului, în contextul relaxării graduale a restricțiilor de circulație și relansării activităților, servește drept un suport real în cadrul replanificării procesului decizional al afacerilor.

  • Întru elaborarea unei prognoze a volumului anticipat de vânzări în următoarea perioadă, 2 scenarii de evoluție al numărului de sosiri sunt stabilite. În cazul unui scenariu pozitiv cu impact negativ în proporție de 50% înregistrat în 2020, revenirea operațiunilor la indicatorii de performanță de până la criză va dura 3 ani.
  • În calitate de instrument demonstrat de revenire a industriei din statutul de imobilizare totală s-a dovedit a fi turismul domestic, în India fiind înregistrată o dependență de 99%.
  • Ulterior șocurilor economice anterioare, analizele de piață indică drept rezultat apariția noilor forme de business, acestea urmând să penetreze piața și urmare a crizei COVID-19, în baza trendurilor de digitizare, experiențelor sustenabile, preferințelor emergente ale Generațiilor Z și Y.
  • Aparent neașteptat, deși siguranța călătorilor reprezintă o prioritate în procesul de selecție a unui pachet turistic, călătorii din piețe precum SUA (64%) și Germania (63%) consideră principalul factor de decizie prezența experiențelor autentice.
  • Îmbunătățirea tuturor interacțiunilor cu călătorul (customer journey map) reprezintă prioritatea nr.1 pentru călătorul din SUA (61%), Germania (64%) și Marea Britanie (68%), urmată de disponibilitatea tehnologiilor noi în momentul selecției unui produs turistic și consistența experienței de brand între toate canalele de distribuție.

Mai jos sunt reprezentate principalele concluzii privind impactul înregistrat de către reprezentanții industriei turismului în contextul COVID-19, schimbările valorilor și preferințelor călătorilor, factorii de decizie principali în procurarea unui pachet turistic, dar și ultimele inovații și posibilități de revizuire a modelurilor de afaceri.

De asemenea, prezentarea rezultatelor studiului realizat de către Euromonitor International poate fi accesat aici: LINK Webinar .