Lansarea Platformei de Instruiri DIGI Tourism Lab

ANTRIM, cu suportul Proiectului de Competitivitate și Reziliență Rurală finanțat de USAID Moldova , în parteneriat cu Ministerul Culturii al Republicii Moldova și Winerist.com a dat startul programului Digi Tourism Lab prin sesiunile de instruire și atelierele practice în vânzări smart și e-commerce pentru reprezentanții industriei vinului și turismului.
 
Specialiștii în social media și marketing din cadrul companiei Winerist.com au împărtășit din experiența lor în crearea conținutului creativ pentru paginile de social media ale afacerilor din industria turismului, în special cu accent pe vinării, explicând și oferind detalii privind strategiile de dezvoltare a conținutului planului de comunicare pe online ale acestora, dar și cum acest lucru poate influența într-un sens pozitiv vânzările.Cristina Simion și Olivier Bessuges au oferit sugestii și strategii de dezvoltare vinăriilor locale, pentru a se asigura că acestea își optimizează prezența online și că devin mai vizibile pentru turiștii interesați de vinuri, fapt ce va oferi o prezență globală crescută și va atrage turiștii să descopere Moldova.

25 de reprezentanți ai membrilor ANTRIM si Asociației Micilor Producători de Vinuri din Moldova au beneficiat de aceste instruiri și ateliere practice.

Sesiunile de instruire și atelierele practice în vânzări smart și e-commerce pentru reprezentanții industriei vinului și turismului, abordează următoarele subiecte:

  1. Vânzări smart și e-commerce;
  2. Conținutul Social Media – cum să construiești o prezență puternică în Social Media și să vinzi produse pe Instagram;
  3. Email Marketing – ce reprezintă o bună strategie de email marketing, inclusiv creșterea ratei de clienți repetați, obținerea de recenzii, vânzarea de vin etc.