ANTRIM, cu suportul Agenției de Investiții din Moldova și a Proiectului de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK aid, susține consolidarea brandului turistic de țară și fortificarea capacităților de marketing și promovare a Republicii Moldova ca și destinație turistică prin asigurarea standului de țară în cadrul târgurilor internaționale specializate în regiunile și piețele țintă, activități corelative de comunicare și sesiuni B2B.
La sfârșitul anului 2019, reprezentanți ai industriei turismului receptor și intern, precum tur-operatori, agenții de turism, agenții de kayaking, vinării, hoteluri din R. Moldova au promovat ofertele lor turistice și imaginea Republicii Moldova pe piețele țintă de atragere a turismului de valoare adăugată înaltă, prin participarea la:
În 2019, Republica Moldova și-a prezentat oferta turistică pentru prima dată pe piața scandinavă, cu un concept unic de design, ce a intregrat armonios tapițeria artizanală inspirată din covoarele tradiționale moldovenești. Un interes sporit pentru Moldova ca destinație turistică a fost manifestat de către reprezentanții presei scandinave, în cadrul evenimentului “Matka Nordic Travel Fair Destinations Breakfast”, dar și de către operatorii de turism care au vizitat standul Moldovei.
În 2020, programul de marketing a destinației turistice „Moldova. Discover the roots of life. #BeOurGuest”, a fost demarat prin participarea și prezența la stand-ul de țară a tur-operatorilor de turism incoming din R. Moldova, vinăriilor, Asociației Naționale a Ghizilor din Moldova la Expoziția specializată “Borsa Internazionale del Turismo” (9 – 11 februarie) ce a avut loc la Milano, Italia. În cursul desfășurării expoziției, a fost anunțat pentru 2020 lansarea primul ghid turistic în limba italiană, elaborat de o cunoscută casă de editură turistică Touring Club Italiano.
Participarea Moldovei cu stand de țară la “Târgul de Turism al României” la București, a avut loc în perioada 21-24 februarie, 2020, cu scopul de bază de a consolida percepția brandului turistic al Republicii Moldova pe piața României prin intermediul anunțării unui nou proiect (ce a fost lansat în Martie 2020) – Drumul Vinului, care cuprinde destinaţii oenologice. Drumul Vinului este format din trei rute care acoperă trei zone viticole cu indicaţii geografice protejate: Valul lui Traian, Ştefan Vodă şi Codru. De asemenea, au fost prezentate itinerarii turistice culturale precum Ruta turistică Ștefan cel Mare și Sfânt, dar și experiențe gastronomice combinate cu obiective de interes turistic.